Jag ska aldrig mer säga sanningen till någon som saknar förmåga att förstå

Vad ska man säga, förlåt för att jag inte uppdaterat? Jag menar, inte för att någon bryr sig haha. Men hursom, nu är jag tillbaka och fan vad mitt liv har blivit uppåner! Jag har ett konstant svart klump i magen, men med folk runt omkring mig så försvinner den. Vill inte tänka på det. Kan inte skriva här heller. (VARFÖR MÅSTE JAG ENVISAS MED ATT GE UT BLOGGEN TILL FOLK SOM INTE SKA LÄSA?!)
Men nog om det, i morgon kommer fina bilder på min UNDERBART vackra 60-talsblus! Den är helt underbar! Nu tror jag att jag ska gå och knappa lite på min vackra skrivmaskin. Lev väl och älska din näste!
Update: nä, de kom inte några bilder. Har inte haft tid, det är min ursäkt. Usch på mig.

Kommentarer
Postat av: frida

FIN BLUS, FIN BLUS SÄGER JAG BARA!

2010-06-12 @ 13:54:21
Postat av: Alexandra

ÄLSKAREN GÖR JAG!

2010-06-14 @ 20:41:19
URL: http://enlivsillusion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0