Jävla Sverige, jävla regler.

Vad är det som händer?

Det kliar under skinnet och jag är rastlös. Jag vill skrika till alla att jag älskar dig. Men jag kan inte, får inte. Det passar inte in. Det får inte vara så. Man får inte känna känslor i kalla, tråkiga Sverige. Man får inte falla för någon för fort. Jävla regler. Varför finns det regler för kärlek och känslor?
''Man kan inte säga att man älskar någon så fort!''
JAHA, OKEJ, SÄG ÅT MIG VAD JAG SKA KÄNNA DÅ, FÖR DET VET JU INTE JAG BÄTTRE ÄN NÅGON ANNAN!
DUMMA JÄVLA KALLA TRÅKIGA YTLIGA GAMLA SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: frida

åh tack du, skorna kommer ifrån Primark i London <:

2010-09-05 @ 18:31:21
URL: http://vardagsbrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0