P&L

OMG, P&L VAR MAGISKT! Jag tror Lasse Lindh toppade allt faktiskt. Jag stod läääääängst fram och sjöng med i alla låter. Han spelade en ny låt också, i natt. Den var underbart fin och lät precis så som Lasse ska låta. Jag filmade mycket också. OCH SEN TRÄFFADE VI HONOM PÅ VÅRT HOTELL!!!!!! (Ja, vi bodde på hotell. Frida är 96a och får inte bo på campingen) Först när Frida inte var där, när han kom då, så kollade han på mig och jag vinkade och sa att det var en bra spelning igår. Han sa tack och log och sen gick han och checkade ut. Han kollade flera gånger på mig och tillslut så frågade han om jag skulle spela idag, och när jag sa nej så sa han att han KÄNDE IGEN MIG! (!!!!!) Sen när Frida kom så sa jag att Lasse var där, och då gick vi fram och pratade med honom och fick autografer och tog bild med honom! Han är extremt snäll mot sina fans och de är fett bra :D Laddar in bilder sen, kanske filmerna också, eller så får ni kolla dom på min fb. Vi får seeeeee!

Kommentarer
Postat av: frida

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST

2010-07-08 @ 20:31:24
Postat av: Alexandra

JAAA!!!!!!!!!!

2010-07-12 @ 02:40:52
URL: http://enlivsillusion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0