Söndagssysselsättning

Hej alla sötararaunderbara! (hah, nu kan jag äntligen säga hej till iaf någon, för nu har jag gett ut min blogg!)

Jag sitter i min säng och skriver på min skrivmaskin! Det har jag gjort i flera timmar nu, tröttnar aldrig. Det är en trevlig söndagssysselsättning :3 Det är ett sånt fint ljud också! Så lugnande. Egentligen har jag mest övat på att skriva, men nu har jag börjat på mitt första riktiga brev! Det ska bli kul att posta ^^ Det är till en väldigt speciell person. Jag ska visa sen, men det finns risk för att hon läser det här så jag tänker inte säga något namn förrän hon fått det! (Och ja, jag sa att det var en hon, och ja, det är en hon) Men nu ska jag fortsätta skriva på mitt brev, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0